2014. január 3., péntek

Bevezető



Bess Russel vagyok, egy átlagos 16 éves. Vagyis… kívülről átlagosnak tűnhetek. Sokat tudnék mesélni az életemről, ha akarnék. Talán abban különbözök a többi lánytól, hogy a megszokotthoz képest, eléggé fiúsan öltözködöm. Külsőm a környezetre is kihat, mivel leginkább fiú barátaim vannak. Nem is vágyok nagyon plázapicsa barátnőkre. Verseny hip-hop táncos vagyok, ami persze heti 5 kemény edzéssel jár. Emellett az iskolánk csajfoci csapatát is erősítem. Ugyanúgy vannak barátaim, mint ellenségeim is. Egy ellenségem viszont különbözik a többitől. Személyesen Robert Brice. Minden egy átlagos edzésen kezdődött. A kedvenc édességemmel, a málnás pockyval. Ez a rágcsálni való teljesen megváltoztatta a további életem.

3 megjegyzés:

  1. Mamaaxdd nem szoltál hogy van blogod.〒_〒

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem szóltál, hogy szóljak D:

      Törlés
    2. Jó hát honnan tudtam volna hogy van blogod?? ●︿●
      Amúgy nekem tetszik.:3

      Törlés